czwartek, 21 lipca 2016

Adrian Kołodziej


Homo sapiens myśli wyobrażeniami, nie słowem. Ten fakt naukowcy odkryli już dawno temu. Dlatego większa część działań na pececie opiera się na klikaniu w właściwe ikony. Epoka ręcznego wpisywania komend już minęła. I to bezpowrotnie. Również Internet zawdzięcza własny fenomen temu, że stosuje wszystkie osiągalne formy przekazywania wiadomości oraz rozrywki. By reklama w Internecie była skuteczna, musi przyjąć interesującą formę graficzną - zobacz Adrian Kołodziej. Tylko wówczas przyciągnie spojrzenie użytkownika. Niezmiernie popularną metodą jest zamieszczanie banerów na witrynach www. Baner stanowi przeważnie hiperłącze do powiązanej witryny producenta. Nowoczesne grafiki są wykonane w technologii Flash. Animacje oraz filmiki cudownie nadają się do reklamowania firmy oraz jej artykułów. Niektóre banery uruchamiają się dopiero po ich rozłożeniu przez internautę. Wystarczy jedynie najechać kursorem myszy na dobre pole. Jedyną wadą Flash jest niezbędność posiadania wtyczek. Wskutek tego nieraz, zamiast obrazu, zauważamy komunikat o pobraniu wtyczki. Na szczęście są one łatwo dostępne w internecie, a ich ściągnięcie jest szybkie i jednorazowe.